jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Annandagpåsk blev en kalasdag!

Publicerad 2013-04-01 22:45:01 i Allmänt,

Jag , mamma o Mikael fyller ju inom loppet av
3 veckor o ska man hinna fixa o dona till kalas
då alla kan komma då är det inte lätt.
Jag föreslog annandagpåsk som gemensam kalasdag o
dom hängde ju givetvis på.
Det roliga är ju att min kusin med familj nästan alltid passerar stan
under påsken o så även i år.
Mikaels mamma o man brukar oxå kunna ta
sig en sväng om hit och självklart
funkade det oxå.
Lillasyster hade lagat så god mat o när hon skrev att hon
just nu tog hand om 4,2 kg kyckling så svarade jag
att jag tog hand om 110 kg barn o 305 kvm hus, lite kul faktiskt!
Men när man alla hjälps åt så blir inte lasset lika tungt.
En supermysig annandagpåsk på alla sätt, dock kunde väl Julia
fått vara lite piggare, men hon höll i så gott det gick.
Fick så mycket fina saker o massa blommor.
Rödvin serverades av barnen,,,med suketter i,,,rackarns banditer!!
Men jag lovar hämnden kommer, när ni minst anar det!!
 
 
Somnade ovaggad igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela