jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Doktor Mutta, bikini o tisdagsfest!

Publicerad 2013-04-23 23:05:00 i Allmänt,

Ja du min kära mutta, tack för att jag tjänat ihop
till frikort så snabbt o kan gå gratis i 7 månader på diverse
läkarbesök, behöver nog komma på endel saker att söka för
så att jag utnyttjar systemet till fullo!
 
 
 
Så mycket problem som du orsakat mig sista 9 månaderna har du
inte ställt till med sen jag såg dagens ljus för
första gången!
Min mutta driver mig till vansinne just nu.
Men TACK du underbara mutta doktor, jag ser ett
ljus i mörkret haha!
Vidare till maxi för ännu en hemsk tillställning, jag behöver en ny
bikini o det är lite halv bråttom.
Denna gång tänker jag klaga på mina boobisar!
Jag vill ha små boobisar, helst imorgon!
Kommer ju inte att hända.
Mitt i alla bikinidelar dök det dock
upp lite andra saker som gärna ville följa med hem
till mig.
 
 
 
Ikväll blev det tisdagsfest, perfekt dag för lite
samvaro med syster o man o Tina med familj!!
Mycket att tänka på, LCHF, gluten o laktos phu!
Men det gick tillslut.
Blev även en byta saker med varandra kväll, toppen!
Nu e mamman trött, har ju hunnit med ett utvecklingssamtal, handla
och dela ut enebynytt i pryssgården tillsammans
med lite mammor o killar från fotbollslaget.
Effektiv så det skriker om det!
Tack o go natt!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2013-04-24 18:43:15

Så roligt du var inne och skrev hos mej- nu gör jag desamma hos dej!
Det är visst många saker som man ska igenom när man har e hel hop ungar. Men oj, vad man älskar de där knäppgökarna!
Kram

Postat av: Jessica

Publicerad 2013-04-24 18:43:39

Så roligt du var inne och skrev hos mej- nu gör jag desamma hos dej!
Det är visst många saker som man ska igenom när man har e hel hop ungar. Men oj, vad man älskar de där knäppgökarna!
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela