jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

En fantastiskt bra dag!

Publicerad 2013-04-16 23:24:59 i Allmänt,

Efter solsken kommer regn eller hur var det nu??
Dimmigt som bara den iaf o jo det regnade, en hel del!
Rivstartade dagen med världens godaste smoothie, gjord
på grädde, turkisk yoghurt, hallon o avokado!
Otroligt mättande oxå!
 
 
 
När uppstigningen sker tidigt sker nedstigningen rätt snart oxå,
då passade jag på att träna, skönt ha det gjort.
Utsikten var god men helt plötsligt var tösen borta!
Hittade henne käkandes på mina skosnören, när jag tittade ner.
Tyst som en mus har hon kravlat sig till mig när jag i
full koncentration gör mina knäböj, 210 till antalet idag!
 
 
 
Efter att ha laddat på med lite mellanmål tog vi på oss o promenerade ner till Drutten
för en liten hundpromenad. Regnet var ju inte vidare kul men
mottagandet när man hämtar Drutten
är desto mera värmand.
Att ta sig hem uppför alla backar var däremot väldigt seg.
 
 
Lull blev totalt slut o däckade sittandes!
Em/kvällen bjöd på shopping, svinbillig sådan , föräldramöte o
en riktigt god middag lagad av sambon tills man kom hem.
Lammfärsspett med yoghurtsås o sallad, yammi!
Sambon på jobbet, jag plockat lite här hemma , Lull i sängen
o dit ska jag med om en stund!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela