jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Freitag!

Publicerad 2013-04-12 22:50:08 i Allmänt,

Alla barnen upp o iväg till skolan, Kalle i säng o jag o lille Lull
myser som bara den, känns som jag måste passa på.
Tiden går fort, otroligt fort.
Jag så sugen på att få träningen avklarad
på fm o slippa träna på kvällen.
Sagt o gjort, lite lek i relaxen o snart nog en trött Lull.
Bra lära barnen sova lite varstans, det blir lättare då när man
inte har tillgång till den egna sängen.
Lullan somnade gott på täcket o banditmorsan kastade
sig snabbt upp på crosstrainern.
Hade bestämt mig för att köra tills hon vaknade o det höll
på att bli min död!
Efter 40 min tänkte jag herregud unge, tar du 2 timmars vilan idag??
Men nej då 42 min blev det, så skönt.
185 knäböj på det gjorde susen,,,,eller inte!
Benen som spagetthi.
Tog mig in i duschen medans Lullan mornade sig på filten
så snällt.
 
 
 
Oliwer hade kompis med hem från skolan, Wilma landade hos hennes hjärtevän,
Hampus o Kalle for på cup i Katrineholm o jag stannade hemma
o förberedde kvällens mat.
Idag bjöds det på baconinlindad fläskfile, smörstekta champinjoner o sallad.
Till efterrätt hade jag gjort ostkaka ala LCHF med grädde o jordgubbar.
Det sistnämnda ingen kulinarisk höjdare, men som mellanmål funkar det allt.
 
 
 
Idag kom ett efterlängtat exemplar av taxfreekatalogen, då
vet man att det är riktigt nära.
Fanns mycket kul i den!!
 
 
 
Mmmmmm  sol o salta hav,,,,,,
Längtar som bara den.
Denna resa blir ju inte heller vilken resa som helst,,,,,,
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela