jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Jag kan konsten!!

Publicerad 2013-04-25 22:41:39 i Allmänt,

Just nu längtar jag till en pillanavelluddsdag!!
Den är otroligt långt borta kan man ju lugnt säga.
Just nu så mycket jag vill hinna med, måste hinna med och känner att jag inte kan avstå ifrån.
Blev iaf en långprommenad på förmiddagen, solen
sken ju o det fanns liksom inga ursäkter.
Såg massor av vårblommor på vägen,
så mysigt!
 
 
En snabbis in till stan för en liten dejt med Tina.
 
 
 
 
Sen hämta Oliwer.
Dagens mellanmål intogs i solen på NInas Cafe, tillsammans
med Gudmor Åsa o Drutten!
Så underbart skönt i solen!
Gudmor låtit sticka så underbart fin mössa till Julia med uggla på
och kors i taket hon slet den inte av sig
, det brukar hon ju göra ögonaböj.
Mössan måste fått med beröm godkänt!
 

 
Fick ett erbjudande jag inte kunde motstå och därför finns numera
en bodymist från Victoria Secret i mitt badrumsskåp!
 
 
 
Julia i sitt esse på fm o jagade livet ur mig med sin
bootcampstyle!
 
 
Det fighting fejset aktar man sig för!
Avslutning på Oliwer innebandy på kvällen o även denna gång föräldramatch.
Min tur att visa mina skills. Kommer
definitivt ha träningsvärk imorgon, jag gjorde ju ändå 10 snabba ruscher
och spelade MINST 15 minuter,,,,,,,
Herregud så otränad man är, det är ju så man
får skämmas.
Nu är det nog tack o godnatt för min del imorgon nya upptåg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela