jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Life on a STICK!!

Publicerad 2013-04-11 22:40:55 i Allmänt,

Denna torsdag full fart, sådär full fart som
jag verkligen gillar.
Glömt lite saker till middagen ikväll så in o handla.
Hann bädda sängar o plocka tvätt innan jag for.
Hem o dra en rekordstädning med Kalle som headcoach,
hämta barn o kompisar.
Poff, helt plötsligt var huset fullt av 1,2,3,,,8 barn, mysigt!
Det minsta barnet hade full sysselsättning
vill jag lova.
 
 
 
 
Kvällen blev så toppenbra, få prata massor, mysa massor o äta lite gott.
Lät mig inspireras av Fina Tina o gjorde egen kebab, slog
på stort o kokade egen kebabsås oxå!
Blev riktigt mumsigt.
Glömde dock fota innan jag började äta haha
 
 
 
Massa mys med gudmor för Julias del, Peter kul på avstånd, Drutten
 en spännande prick som gjorde tappra försök att, visa
sin kärlek till den lilla lilla varelsen som numera gastar o härjar.
Jullebulle tar nya steg varje dag nu och kan från liggande på mage trycka sig upp i
sittande ställning, japp, hon kör
järnet, hela dagarna!
 
 
 
Dagen idag en toppendag!
Sov gott därute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela