jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Luften gick ur mig,,,,

Publicerad 2013-04-01 22:52:00 i Allmänt,

ja så kändes det verkligen när dom 3 stora banditerna
hämtades av sin pappa kl 10.30 i fm.
Har ju blivit lite sena kvällar o inte mycket tid eller möjlighet till vila
de sista dagarna. Sömnen på natten har ju oxå varit minimal.
Såhär såg lille lull ut imorse kl 06.30!
 
 
På sista bilden ser man ju verkligen att det är Povel Rammel
som är pappa till henne.
Wilma kom upp när Julia sket ner sig totalt o fick ett
psykbryt på sin mamma som smetade runt bajset utan att någonsin bli klar!
Hade inte sinnesnärvaro nog att faktiskt
ta med ungen ut o tvätta av under kranen utan jag
torkade o smetade o torkade lite till.
Zzzzzzzzz, Wilma tog Julia till sitt rum, jag fick 30 minuter på soffan
och tack gode Wilma för den!
När stora banditerna åkt blev det vällingfix o rakt upp i Hampus
säng, 3 timmar senare vaknade vi o var redo för
en ny dag.
Blev en stund i solen på em, skönt som bara den på framsidan.
Jag njöt i fulla drag o det gjorde tillslut Julia med,
hon njöt så att hon somnade.
Skönt sova ute, det tycker jag med faktiskt!
 
 
 
 
En toppen fin påsk till ända!
See ya all out there!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela