jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Nej men,,,ännu en förlorad pryl!

Publicerad 2013-04-15 23:03:00 i Allmänt,

Att kl 7:18, typ 6 min innan sonen ska med bussen höra honom ropa
-Jag hittar inte min jacka mamma!!
Gjorde mig smått tokig, att konstatera att jackan kommit bort
under cupen i Katrineholm, görde mig helt galen inom bords.
Fram med min skinnjacka o slänga till sonen o
sen in i bilen för att han skulle hinna till bussen, japp då var jag
i gasen o kokade inombords.
Hem o maila alla jag kunde komma på
men ännu inget napp.
Vem vill inte ha en svart sprillans ny
everestjacka liksom??
Tack för de!
Att lilla sonens fötter vuxit kopiöst mycket på
rekordkort tid innebar gummistövellös o idag spöregn!
Great!
Fram med allvädersstövlarna han haft i vinter igen o
japp dom fick duga.
Jag önskar jag hade en skattkista bara gräva fram pengar ur!!
Begav mig till Nedre Skriketorp hills efter att ha
lämnat sovmorgon flickan på skolan.
Phuuu make me happy plastis syster!
Inga band kan göra oss till syskon då vi saknar någon köttslig
tillhörighet men fan snacka kan vi o skratta gör vi!
En enkel o rak form av vänskap, inga krav egentligen o inga
konstigheter o behöva dölja saker för varandra.
Mellan småflickorna är det bara 2 månader o till denna gång vi sågs hade Alice
blivit en riktig tjej i utseendet.
 
 
 
På bild två visar Julia sin styrka o slänger upp babygymet
rakt upp i luften, haha den bruden går inte
av för hackor!
 

Väl hemma blev det en promenad, måste
komma igång med dom igen.
Kalle vaknat precis när vi kom hem o vi drack en kopp kaffe ihop.
Händer lite väl mycket denna vecka puh o ekvationen går inte ihop.
Men i slutändan har jag väl knutit ihop påsen o är väl skapligt nöjd.
Fick svar idag från min operation av cellförändringarna
som jag skrivit om i ett tidigare inlägg o jag
e så glad, allt borta o dom hoppas iom
detta att jag ska vara botad.
Blir kontroller lite tätare men annars såg det ut som
det skulle.
Dom hoppades att jag inte haft några större besvär efteråt o jag
som förrutom blödningar, svurit mig tokig över alla jävla bindor o dess olika namn, längd,
styrka, doft, med eller utan vingar i diverse annat skit blev lite full i skratt.
Själva bindköpen har gjort mig lite irriterad!
Varför ska jag tex lukta kamomill eller aloe vera i muttaregionen??
Vem kom på det liksom??
Ja nog om detta, kylskåpet ekade tomt o inspirationen
var idag helt bortblåst.
Men detta bjöds det på, på Old country Road idag!
 
 
Baconinlindad halloumi med gräddslungad spenat o tomatsallad.
Smaskigt blev det, lite salt men ändå mättande o gott.
Hittade några fina saker i Ellos katalogen som kom,,,,
skulle vara snyggt till sommaren.
 
 
 
Sov gott alla därute!
 
 

Kommentarer

Postat av: AnnaP

Publicerad 2013-04-16 16:01:41

Kul va det att ses.
Den där maten såg jäkla god ut.

Är koret på isen tagit här hemma? Typ när man åkte av 55:an? Tycket mig känna igen den däringa isen?

Kram

Svar: Japp du har så rätt anna, kortet är taget innan bron, så fint!
Banditmorsan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela