jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Oväntat mys!

Publicerad 2013-04-03 23:28:19 i Allmänt,

En myslunch på maxi sådär spontant med HannaH o hennes fina August.
Vi ska ju ut o åka på tisdag tillsammans o e ju
såklart sjukt laddade för det!
Vet inte vad jag förväntar mig av detta
Ullaredsbesök, hoppas ju såklart på en hel del fynd!
Har bestämt mig för att stå på loppis oxå den 20 april, måste
verkligen bli av med allt man har som bara
ligger o tar plats.
Hela garaget är fullt av urvuxna oanvända saker.
Gardiner o kuddar som inte längre passar osv.
En riktig träningsdag blev det, 100 butt,
10 min rockring, lite styrka o 33 min crosstrainer.
Ganska nöjd faktiskt!
Sugen på att boxas på fredag men Hampus har match i Söderköping
o den vill jag verkligen inte missa!
Det händer mycket just nu o det känns bra på många sätt
men har en bromskloss som jag kastar ut ibland, det får inte gå för
fort bara, då blir det pannkaka!
Ska börja göra en lista till nästa veckas Ullaredsbesök, måste nog ha en iaf!
Inga kort idag, konstigt!
Önskar alla en god natts sömn!

Kommentarer

Postat av: Anna p

Publicerad 2013-04-04 07:21:47

Vart kommer loppisen äga rum?
Blev intresserad!
Kram

Svar: Det är i Krokek, ERA-hallen heter det visst, vet inte ännu vart det ligger.
Banditmorsan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela