jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Party all night long,,,,

Publicerad 2013-04-26 23:51:28 i Allmänt,

Ett litet babysim avklarade vi imorse o herregud säger jag bara!
Jag hoppas Julia ärver någon annans dykar skills för mina är obefintliga.
Sjukt galen övning där Julia skulle vara på min rygg o vi skulle dyka ihop, jag doppade
endast mig själv o Julia simmade på vatten ytan.
Flodhästen fick ta satts för att sjunka så båda dök!
Tycker tyngdlagen borde hjälpa mig neråt men istället
flyter jag som en jävla kork!!
Hem o gå promenad, inget skönt promenadväder dock men bara bita i det sura!
Oliwer hade fått en akuttid hos käftis, tandvärk inget kul
o den måste ju väck innan vi åker.
Som tur var så var det bara en fyllning som lossnat o dom fyllde
igen den direkt o tandvärken försvann!
Åkte o handlade det sista till helgen/kvällen.
När vi kommer till maxi så är det en stor skylt där man kan läsa att maxi firar 20 år i år.
Oliwer utbrister att då startade dom när Kalle var 30-31 år!!
Vi pratar inte om före eller efter kristus utan Kalles ålder är den som bestämmer.
Haha underbara unge!!
 
 
Oliwer deltog i en tävling på maxi o hoppas vinna denna gigant!!
Ikväll gick Wilmas spontanfest av stapeln o jag
tror det blev en väldigt lyckad tillställning.
Ingen som blev arg eller osams o det hördes
många glada skratt o tjo o tjim.
Mycket utomhusaktivitet blev det o det gjorde nog gott!
 
 
 
Korv med bröd smakade gott när man sprungit massor.
18 barn här hemma allt som allt o det har varit fantastiskt kul.
Japp jag längtar efter min naveldag, men den kommer , var så säker!
Tack o godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela