jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Ullared!!

Publicerad 2013-04-10 22:53:00 i Allmänt,

Blev en tidig morgon igår, eller en sen natt om
man väljer att se så på saken!
Mot Ullared med fina Hannah o lite
shopping, eller lite o lite, allt e ju relativt!
Frukosten var med o vi var laddade till tänderna!!
 
 
Mycket att prata om, både glada o allvarliga saker.
Mycket som hänt i våra liv sista året o kanske svårt att sortera ibland.
Hannah är en vän jag mötte när jag läste till Uska o vi fann
varandra direkt från första dagen.
Vi levde väldigt olika liv, hade helt olika bakgrund men ändå,
det klickade på direkten!
 
 
 
 
 
Väl inne fylldes vagnen fort, lite för fort o
jag övervägde alla köp riktigt noga.
Handlade med förstånd, gudbevars, hur gick det till?
Blev några riktigt fina fynd, lite måsten o 2 onödiga prylar!
 
 
 
 
Hemvägen blev tröttsam, ögonen gick i kors stundtals, vi
fnittrade hysteriskt o pratade snusk,,,,,
Blev tvugna stanna o då syndade jag på
denna goding..........
 
 
 
 
Mumsig så in åt a h-vete!!
Hemma efter många timmar o familjen så glad
så dom måste känt det som om jag varit borta en vecka,,,,minst!!
Packade upp o alla fick något, även om det var litet.
Mest fick Julia, hon behövde ju lite sommarkläder, strumpor,
solskyddsdräkt o badbyxa med blöjfunktion. Vill
ju inte riskera en flooter i poolen i Turkiet!!
Gick o la mig, somnade som en stock!
En mycket trevlig dag till ända,får
vi göra om Hannah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela