jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Valborg!

Publicerad 2013-04-30 23:51:05 i Allmänt,

Riktigt Aprilväder idag, sol, blåsigt, regn o sjukt mycket hagel!
Nu kan det ju bara bli bättre.
En lunch idag som berörde det allra svåraste jag vet.
Blir nog aldrig någon expert på ämnet.
Men jag finns o det är huvudsaken.
En Valborg som fått mig att tänka extra mycket,tonårsmamma och
småbarnsmamma i en o samma förpackning.
Tack gode gud att många funderingar är helt obefogade.
Även andra tankar som flyger runt i min skalle, tankar som är svåra att
fånga o sortera, men jag vet att allt löser sig, både i stort o smått.
My soulmate finns ju vid min sida o viker inte en tum.
Jag älskar honom!!
En mycket trevlig valborgsmässokväll, Julia höll sig vaken, somnade o
vaknade igen, bjöd på show, tiggde hallon o grädde o
somnade igen!
Planer smiddes inför sommaren ser sjukt mycket fram emot
lite upptåg!
Sängen kallar på mig o det obönhörligen, sov dåligt inatt som var
så hoppas på en bättre natt i natt.
 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela