jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Vi är alla samlade igen,,,,,,

Publicerad 2013-04-08 22:15:59 i Allmänt,

Japp måndagskväll o ett skjutsande o
hämtande är till ända.
Lika härliga som måndagarna är när alla barn
anländer lika krävande är dom.
Fram o tillbaka till stan, synka hit o dit, laga mat, mat som är god att
värma ända fram till kl 20:30.
Men funkar finfint nästan alla gånger,,,men man blir trött.
Julia godkänd på BVC, hade dippat lite både i längd
o vikt, men inget oroa sig för.
Hon kört järnet idag o är inte still en enda sekund.
Blev så glad när alla barnen äntligen var hemma o det
blev ett bubbelbad tillsammans med
underbara syskonen.
Mycket har hunnit hända i dom stora barnens liv, bara på en vecka, phhu
att hinna uppdatera sig oxå, för alla vill ju berätta
allt på en gång.
Man uppmanas kolla på ngt på tuben, man får kolla
i någons mobil, man får glutta på kommentaren
från senaste läsläxan osv, det är knappt
jag hinner suga in allt, men det
är underbart!
Gjorde korvstroganoff o ris till mat idag o
Kalle o jag åt blomkålsris, funkade alldeles utomordentligt.
Blir lite stolt över mig själv att jag pallar trycket
o antar utmaningen i matväg.
Kalles svagaste sida är nog maten, han hjälper till o så
men är inte så uppfinningsrik.
Nu är det dags för sängen, imorgon bitti ringer kl 04.30 för
avfärd till (kn)ullared!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela