jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Från klarblå himmel!

Publicerad 2013-08-23 23:35:06 i Allmänt,

Denna dag givit så mycket energi.
 
 
 
 
 
Handlade o fixade lite ärenden på fm sen hem o
för o hämta Oliwer o hans kompis Emil.
Bad o bus högt o lågt, härliga killar!
Ett spontanbesök från min underbara guddotter o hennes föräldrar
värmde mitt hjärta.
Julia så nyfiken på Lowa, vill klämma o känna , men
så försiktig. Men ajabaja om jag har henne i knät,
då ljuder mistluren!!
 
 
 
 
Blev en snabb promenad runt kvarteret för att låta min gullunge sova en stund.
Nya åket kändes riktigt schysst måste jag säga o julia sover
gott i den!
 
 
 
Mysigt Söderköpingsfrämmande framåt kvällningen.
Grillat o altanhäng kändes riktigt lyxigt.
Man får passa på sitta ute o njuta dom få sköna kvällarna som är kvar.
Rebecka sytt så fin mössa till Julia o är någon intresserad så
besök gärna hennes blogg.
http://smoparetyg.blogg.se/
 
 
 
 
Så kul att så många hittar hit o läser min blogg, blir lika glad varje dag
då jag ser att jag har ca 35 unika  o ibland upp till 55 sidvisningar!!
Blir superglad.
Tänker givetvis att vem kan vara intresserad o varför??
Önskar er alla därute en go helg, för det ska jag ha!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela