jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Hej då!

Publicerad 2013-08-21 23:33:51 i Allmänt,

Japp så var det gjort, hej då lilla DS3 , hoppas du får
ny ägare snart o att vi hittar vad vi söker!
Blev en sväng bland affärerna i Linköping oxå,
fyndade lite till barnen.
Hämtade mamma på hemvägen, kul när man
får ihop hennes lediga dag med en oplanerad dag för oss med.
Mamma gosade med Julia medans vi
hann o städa av nedervåningen, skönt.
Johanna o Mikael kom på kvällen då dom anlänt
till staden, lagade mat o pratade massor.
Ja vi kan prata o denna kväll pratade vi så dant att vi
glömde dra några roliga skämt på morsans bekostnad,,,ovanligt!
Hero hunden fyllde 3 år men inte fick jag ge
honom en god köttbit!
Dåligt tycker jag men jag e ju så dålig på hundhållning haha.
Bättre med barn, dom vet jag ju vad jag kan ge!!
Julia i toppform idag igen, en sen eftermiddagslur gav resultat.
 
 
 
 
Någon liten dam tittar mer än gärna på IDOL,,,,det ska börjas i tid.
Kvällen gått i ett rasande tempo, visserligen har jag hunnit
med att baka en kaka att ta med till Skärgården imorgon
men ibland blir man tokig på klockan som aldrig vill stå still.
 
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela