jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Hur får man ihop allt?

Publicerad 2013-08-16 23:21:10 i Allmänt,

Ibland vet jag inte hur man lyckas med logistiken, men
det går av bara farten.
Dagen idag bjöd oss på mycket.
Den började 07.20 med kärlek o avslutas nu 23.13 med maktlöshet.
Denna dag kommer jag minnas , på mitt
eget lilla vis.
Den visade mig något som jag djupt in i hjärtat kommer gömma,
glömma o så småningom begrava.
Som tur är så gav dagen mer än den tog i slutändan.
Inga bilder idag, orkar inte, vill inte!
Over and out, imorgon är det fotboll för hela slanten,
en avskedsfika o en buffemiddag med goda vänner.
 
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela