jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Keep it up!

Publicerad 2013-08-27 22:52:31 i Allmänt,

Klockan ringde tidigt imorse,,,för första gången
på väldigt länge kändes det som.
Barnen så snabba på morgonen, svisch så e dom klara,,,
när dom väl stiger upp vill säga.
Åkte till lillasyster för en förmiddagsfika, mamma o moster oxå där.
The old ladies ska på SPA i eftermiddag o sen vidare ut
på stan o förlusta sig.
 
 
 
 
 
Jag vet syster, du ser trött ut på denna bild MEN du var snyggare
i verkligheten, jag lovar!!
Just nu är busskort en återkommande historia här hemma.
Kort som inte är aktiverat, kort som tappats, kort som
måste lösas ut på expeditionen o kort som inte går att ladda
på med kontanter. Suck, dessa busskort.
Funderar på att sy fast en ficka på ungarnas överarm, direkt på bara skinnet
så kanske korten finns där dom ska vara, någon gång iaf.
Jag fick iaf en ursäkt till att besöka NETTO o gjorde lite fynd!
 
 
 
 
 
De stora galna som få, en löptur i skogen tillsammans, så duktiga.
Bra kämpat ungar!!
 
 
 
Blev poolbad o sollapande på eftermiddagen innan matlagningsdags.
Hungriga magar mättades med kycklinggryta, ris , ost o
massa goda grönsaker!
Själv laddade jag för boxpass i bygden, skönt ha det nära.
Gick riktigt bra, men det lär ju kännas till max imorgon vill jag lova!
 
 
 
Nu sitter jag här, nyduschad o slut i kroppen, men
så galet nöjd.
Får väl se om jag orkar hänga i, men något måste jag verkligen
göra, man blir ju så mycket piggare av att träna.
Sov gott därute, den här banditmorsan måste i säng!

Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2013-08-30 10:06:49

"Lite trött?" Jag ser ut som 7 svåra år med en hand stor som ett dasslock!!
Du är däremot jättefin på sista bilden <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela