jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

När man inte kan trolla med knäna!

Publicerad 2013-08-29 22:10:13 i Allmänt,

Förmiddagens besök hos goa Boel innehöll god sallad,
massa bra prat, en Julia på finfint humör o en uppsägning,,,
Fan tiden räcker inte till o en epok gick i graven idag.
Har jobbat som personlig assistent i 18 år o nu är det slut.
Kanske några timmar någon gång ibland, vem vet.
Men inte anställd längre.
Det sved.
Veckorna som varit har innehållit en hel del tankar o funderingar o dom
fortsätter tyvärr rulla på.
Mitt i livet liksom, många saker hänger
fortfarande i luften men det kommer lösa sig.
Vet att vi kommer reda ut jobb o barn med lite hjälp från höger o vänster.
Återigen flera som sista veckan sagt dom kan sova här.
Det värmer i hjärtat.
Men måste hitta en bra o långsiktig lösning för barnen.
Tryggheten framförallt!!
Tyvärr är nätterna inte det enda i våra huvuden just nu, men
det är en annan historia.
Handlat inför helgen, herregud, denna helg kommer gå till
historien tror jag.
Imorgon fyller Hampus år o han spelar match.
Wilma har sin födelsedagsfest då hon så gärna ville
ha den innan E flyttar till Tyskland.
Kalle gör sin första natt i natt sen midsommar o han behöver go sömn imorgon.
Vi kan väl börja där, för jag står med pajdeg till lördagens kräftskiva!
Är dock helt slut efter ett galet tröttsamt Zumbapass.
Bring it on helgen, jag är redo,,,tror jag!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela