jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Regnet det bara öser ner,,,,,

Publicerad 2013-08-11 23:56:28 i Allmänt,

Jahopp, vilket skyfall, så kraftigt så jag inte kunde somna
om då Kalle o Julia gått upp.
Men jag var nog utsövd, blev ju rätt
många timmar i sängen denna natt,,,ovanligt många.
Storhandling o besök hos Ina o Dennis som ska flytta till Norrviken.
Hem o tagga för fotbollsmatch.
Sur förlust idag med 2-3, skit oxå.
Dagens största glädjeämne för vår del, Hampus gjorde MÅL!!!
Dagens big drop förrutom förlusten, Hampus rygg höll
inte för matchtempo.
Vi åkte tidigare så jag skulle hinna mjuka upp honom o
ge han en omgång smörj, men icke!
Får bli en tur på massagebänken igen o då vet jag att det ligger
två till på den bänken efteråt för vem vill inte
ha skön massage??
Jag hade inte tackat nej iaf.
Så bara fram med bänken imorgon igen!
Julia kört järnet idag oxå haha man kan bli tokig på henne.
Och vilket minspel hon har, jag undrar vem hon fått det ifrån,
stackars barn!
 
 
 
Kvällen bjöd på mys framför tv:n o filmen
Små citroner gula rullade!
Mycket bra o tänkvärd film.
 
 
 
 
Imorgon ny vecka , nya tag!
Börjar dock veckan med ett möte vi helst hade sluppit
just nu iaf, men livet blir ju inte alltid
som man tänkt sig!
Tack och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela