jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Vilken dag det blev!

Publicerad 2013-08-15 23:20:38 i Allmänt,

Summerar dagen o konstaterar att solen
lyst på oss med full kraft.
Oliwer lekte med ture hela fm, vi vuxna fick oss en härlig
morgonprommenad, Wilma vaknade hos mormor o
Hampus drog en rejäl sovmorgon.
 
 
 
Levererade min fina herrpullgnuggare till Britta i stan så hennes
man har något att cykla på.
Vidare mot minigolf o slaget om äran.
'Jag vann inte,,,,,
 
 
 
 
Många hungriga magar att fylla efter denna oerhört krävande idrottsaktivitet haha.
O´learys nästa o där lasta in så mycket man
bara förmådde.
 
 
 
Den sköna sommarkvällen bjöd på Rix FM, kompishäng på olika sätt,
hångel, karuseller och en massa skratt.
Att artisterna inte bjöd på någon större överraskning
spelar ju ingen roll en kväll som denna.
Att ha nöjda barn o vuxna runt omkring sig, det
smäller högre!
 
 
 
Det är med ett leende på läpparna jag somnar ikväll av
många olika anledningar, men störst leende får jag just idag då jag tänker
på charmören Hampus!
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela