jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Glöggmingel!

Publicerad 2013-12-08 23:08:25 i Allmänt,

Ja jag vet, ni blir trötta ibland av att bara läsa haha
men det skiter jag i!!
Jag ÄLSKAR verkligen happenings o ni som känner mig
sedan läääääng vet att detta verkligen
är jag i min bästa sinnesro!
Denna eftermiddag/kväll blev sådär mysig som jag hade hoppats på
då jag bjöd in massor av fina människor
på glöggmingel 2:a Advent!
Tänk att jag/vi har så underbara vänner som vill dela
tid med oss o ge oss så mycket kärlek.
För det är kärlek att komma hem o sitta ner, samtala, bjuda på sig själv,
vara trevlig o härlig mot människor man inte mött förrut men får möta
på bjudning och att då våga vara
den man är o orka lyssna på vem den andre är.
Jag ÄLSKAR er fina vänner o ni som inte
kunde komma, jag hoppas vi ses en annan dag.
För det är ju just det, man bjuder ju människor man
vill umgås lite extra med!
 
 
 
 
Tack Oliwer o Wilma för ni hjälpt till så
mycket idag.
Bakat, tänt ljus, skottat, passat Julia o massa massa mer!
Ibland är det enkelt vara mamma!
 

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2013-12-09 07:41:51

Vad mysigt! Älskar också happenings och att umgås. Tyvärr umgås vi väldigt mycket med hosta, förkylningar och ev. vattkoppor för tillfället. Så så värst mycket umgänge med vänner lär det inte bli/har det inte varit. Får väl ta igen det i vår istället. Förhoppningsvis.

Svar: Ja ni verkar ha fått väldigt mycket denna höst! Hoppas det vänder snart! Kram
Banditmorsan

Postat av: Pia

Publicerad 2013-12-09 22:33:49

Så fint du gjort! Värsta bullmamman med hjärtat på rätta stället! Hade så gärna kommit o träffat alla goa människor, men snöyran o vallarna var ivägen. En stor kram till dig iallafall <3

Svar: Vädret rår man ju inte för, men nästa gång så kommer ni :-) Kram till er alla o ha en fin luciavecka!
Banditmorsan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela