jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Gott slut!

Publicerad 2013-12-31 13:10:00 i Allmänt,

Att summera året som gått är inte alltid så lätt
men jag ska försöka!
                                                                 
 
 
                                                                  Mitt gudbarn Lova föds
 
 
 
Vi fortsätter bygga på vårt hem!
 
 
 
Kalle o jag börjar med LCHF o har nu tillsammans gått ner 28 kg!
 
 
 
 
Vi åker till Turkiet med nygifta paret Sjöden
och deras barn!
 
 
 
Midsommarfirande hemma , ett av dom bästa på
länge enligt mig!
Så många vuxna o barn, så mycket glädje!
 
 
 
 
Bråvallafestivalen med goa vänner!!
 
 
 
 
 
Julia fyllde 1 år
 
 
 
 
 
Fina semesterdagar med barnen som gav
o bjöd på massor av glädje!
Umgås med fina vänner och familjen.
 
 
 
 
 
 
 
 
Massa härlig fotboll, dans o innebandy hela året o
som grädde på moset för ungarna
Stadium Sports Camp!
 
 
 
 
Kalles pappa o Julias farfar lämnar oss
tyst o stilla men med ett stort tomrum kvar.
 
 
 
Jag började jobba o Julia började på dagis!
 
 
 
Banditgänget samlade, fantastiskt bra bild!
Dessa barn gjort mig oerhört stolt o glad detta år.
Mina vänner skänkt mig en enorm glädje.
Min underbara sambo stöttat mig o gett mig kärlek i
allt jag tar mig för.
Familjen-hjälper oss att klara av vardagen!7
Tack allihopa för att ni finns i mitt liv!
 

Kommentarer

Postat av: RoseMarie

Publicerad 2013-12-31 14:54:14

Det ser ut som du har hunnit med en hel del. Gott slut o Gott Nytt år

Svar: Tack detsamma Rosa!
Banditmorsan

Postat av: Pia

Publicerad 2014-01-01 11:55:44

Fina Anna! Största kramen!

Postat av: Pia

Publicerad 2014-01-01 11:56:03

Fina Anna! Största kramen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela