jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Pysselkväll!

Publicerad 2013-12-11 23:21:01 i Allmänt,

Varje år sen jag flyttade själv har jag
anordnat pysselkväll tillsammans hemma tillsammans
med min familj, jag älskart!!
Blir så glad att dom vill komma o umgås o prata lite skit, pyssla,
äta gröt o skinkmacka o dricka glögg o must!
I år blev det shabby chick strutar, julkulor i olika former
och olika viksaker!
Blev mycket fina kreationer.
Dock saknades vår innebandyspelande grabb Hampus!
Förstår dock han valde innebandyn framför pyssel.
Natten som var, var skit, dagen varit grymt gnällig men
kvällen blev underbar.
Fina mamma kom tidigt o tog med sig Wilma från
skolan så hon skulle hinna plugga på sitt prov.
Tack underbara familj för ni finns o för
allt ni gör för oss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela