jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Sockertorsk???

Publicerad 2013-12-08 23:12:24 i Allmänt,

Får ta mig en riktig funderare imorgon!
Är jag sockertorsk igen och isåfall varför??
Har ju levt LCHF nu ett bra tag, tappat 13 kg i vikt
o bla bla bla men nu är
suget efter visst sorts skräp väldigt stort.
Känns så onödigt om jag ska trilla dit igen, för jag
mår verkligen så mycket bättre nuförtiden.
Inga batterier i vågen tyvärr o likabra är väl det.
Känns inte som om jag gått upp o det ska ju
inte spela någon roll heller om så är fallet men det vore trist!
Imorgon är det måndag o då jävlar, då kör jag
stenhårt igen.
Hoppas jag!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela