jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

We can Jive!!

Publicerad 2013-12-08 01:01:20 i Allmänt,

Boel min fina vän bjöd med mig
på Jerry Williams avskedskonsert i Cloetta Center
o jag måste säga att gubben e ju grym!
Ja för man är nog gubbe om man fyller 72 nästa år, eller?
Men herregud, han kan sjunga o han levererar Rock n roll
i nästan 150 minuter!
Första delen lite lugnare, mera historia o berättelse
men i andra river han av alla godingar, som
även en annan känner igen o kan texterna på!
Idag när jag o banditerna åkte bil så rev
jag av I can Jive för dom o
dom skrattade så dom kiknade!!
Jaja , vänta bara tills dom sjunger för sina barn för full hals, vem
som skrattar då!!
En rolig o underhållande kväll tillsammans
med fina Boel, så stort hjärta!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela