jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

A walk in the sun!

Publicerad 2013-02-28 17:51:35 i Allmänt,

Solen lyser idag med o efter att sonen lämnats på skolan så packade jag ner Julia i vagnen
och gav mig av, mot okänt mål!
Hatar så innerligt att gå för det är så förbannat trist.
Inte blir det bättre av att gatorna är isiga o guppiga o min kropp känns som en
rullande köttbulle, typ ala Barbamamma!
Lyckat att jag hade svart jacka o svarta byxor på då,,,,bara blomsterkransen som
saknades, vilken syn!
Varför är jag så sjukt omotiverad att göra mig av med fläsket??
Vill jag verkligen vara såhär frodig?
Tror att det är en spral, där allt hänger ihop o
man måste få allt att stämma för att orka!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela