jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Alla hjärtansdag!

Publicerad 2013-02-14 23:31:25 i Allmänt,

En dag full av kärlek, en kväll fylld med träning! Grabbarna har innebandy o wilma cheerleading! Vi har skjutsning!! Men först en fm på maxi med min minsta tös som dagen till ära ikläddes finfina kläder från gudmor! Herre min ge, jag vill oxå ha så fina kläder!
 
 
 
 
Hämtade mamma för på frita vankas det cafe, barnen så duktiga o bakat o fixat, ordnat lotteri, serverar o tar betalt! Mysigt och ett bra sätt att tjäna ihop pengar till skolresan utan att man behöver sälja saker som ingen vill ha o man tvingas köpa allt själv!
 
 
 
Mormor matat Julia idag o det gick så bra, hjärtat som avtecknade sig på bröstet efter skogsbärsefterrätten var så fint dagen till ära!
 




 
 
Wilma gjort så fint kort till hela familjen o köpt oss alla varsin present
riktigt gulligt måste jag säga!
 
 
 
 
Fick två fina kort på posten oxå, jättegulligt!
 
 
 
 
Tog den snabbaste svängen jag bara kunde i skjutsningsträsket och hann med en
snabbis till mitt fina gudbarn Lowa, ojojoj vad hon växer!
Julia tittade stort o nyfiket på det lilla livet!
 
 
 
 
Kvällens höjdpunkt var inte middagen kan jag ju villigt erkänna för den bestod av korv o makaroner!
Men efterrätten slog högre faktiskt o Hampus tyckte jag skulle vara med i hela sverige bakar haha stackars pojke, vem har vilselett honom, jag e fan urusel på att baka men då konstaterar jag det att han gillar det enkla!
 
 
 
 
 
 
 
Nu är det kväller/natter o Kalle åkt till jobbet för första gången på 9 månader!
Känner mig lite övergiven här där jag sitter o situationen e jätteovan!
Men jag vänjer mig väl vid detta oxå!
Någon måste ju tjäna degen!
Kram till alla därute från mig o mitt banditgäng!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela