jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Äntligen är du här!!

Publicerad 2013-02-20 00:00:09 i Allmänt,

Har med spänning väntat i flera veckor, har ju hört du skulle komma!
Du kommer med solsken, du kommer med glädje!
Spänningen e olidlig o väntan gör mig matt.
Man kan nästan tänka sig att ställa till med en liten fest när du kommer
för du kommer ju bara en gång om året, så när du väl kommer är det
så förlösande, går inte att beskriva!
Dom har pratat om dig på radio och tv.
Idag låg du äntligen i min brevlåda!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sambon fick ett likadant o även han kände glädje.
Tur han sov så jag kunde fota hans för mitt kuvert slet jag sönder i ren eufori!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela