jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Äntligen!

Publicerad 2013-02-21 22:51:58 i Allmänt,

Kalles sista jobbnatt till ända o nu är han ledig en hel vecka, skönt!
Julia plockat o styrt lite här hemma på fm, men jag blir inte klok
på något! Jag tycker jag städar o styr men känner mig inte helt nöjd iaf.
Vad lider jag av?
Jag behöver inte ha skinande rent men vill ha lite skapligt undanplockat
jag blir irriterad o stör mig annars.
Oreda är inget för mig, bara gilla läget.
Tur Kalle är som jag!
Samtal från Wilmas fröken resulterade i en hel del funderingar.
Ska det vara så svårt att ha trevlig ton o respekt för andra.
Varför har man som förälder skygglappar på och tror bara gott om
sitt eget barn?
Herregud vakna, det är 2013 och all teknik gör att ungarna
kan kommunicera på ett helt annat sätt med varandra.
Ett ämne för kommande föräldramöte,kanske ska man ha med historiken då på samtal
som förts i olika grupper??
Skulle nog göra gott för flera att få upp ögonen!
Nog om detta!
Kollat på XL-galan ikväll o kan bara konstatera att jag nog hellre är lite
rulltig än smal som ett streck o ser ut som en man.

 
Dagens foton!!
 
 
 
 
 
Imorgon är det feting fredag!
Hoppas hinna till Maxihallen för en titt på Hampus!
Fotbollsmatcher på schemat!
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela