jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Banditerna faller!

Publicerad 2013-02-01 10:37:54 i , , Allmänt,

Ja dagen igår blev ju lite darrig, Oliwer blev hemma från skolan för han hade lite ont i halsen, inget konstigt med det. Vilade o tog det lugnt hela dagen, spelade kort och läste bok!
Jag känner mig rätt bra nu mamma, jag vill gå till skolan imorgon för vi får pasta o skinksås till lunch! Klockrent liksom, bara ta reda på vad skolan erbjuder för mat, är det gått, inga problem, äckligt, då stannar vi hemma en dag till haha så söt han är!
När dom stora kommit hem från skolan sov Oliwer och när han vaknar har han 39,9 ! Snacka om att det vände på en sekund! Helt däckad! Fram med blöta handdukar, av med kläder, kall saft o en alvedon! Febern ville absolut inte ge med sig! Först kl 23 började han svettas o febern sjönk, blev faktiskt lite orolig, han brukar ju inte bli sjuk.

Hampus hade beställt klipptid inne hos Susanne, snacka om mohawk när han kom tillbaka! Snyggt och tufft!
 
 
 
 
Blev ingen bra matdag idag för mig, en katastrof rent ut sagt. Inte hungrig, inte sugen men när kvällen kom förbannat! Då brast allt o syndaren gjorde entre´! Bara konstatera, ny dag, nya tag!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela