jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Egenvård-jo jag tackar ja!

Publicerad 2013-02-08 21:50:23 i Allmänt,

Sådärja, egenvård i all ära, absolut, men om man som vuxen haft feber i 10 dagar så borde fortsatt egenvård vara förbjudet utan läkarkontroll. Resultatet idag ett blödande öra, äntligen tid till VC, pencillin-såklart! Om man tagit dit honom första gången kanske man hade besparat honom smärtan o förkortat sjukdomstiden, tack för det!!

Blev inbjuden på mysfika hos Nela, E-B där oxå, massa skratt o prat om dåtid, nutid, framtid! Gott få lufta lite.
Nela har renoverat sitt kök o jag säger bara shit så snyggt! Tappade nästan hakan! Hon supernöjd o visade alla finesser o lampor, kan lova att det fortsättningsvis kommer lagas flera kulinariska höjdare i det köket men nu med en helt annan glädje o känsla!
Hann få ett sms o förfrågan om smakråd på tapeter av Anna innan jag nådde hemmet, kul! Blev en riktigt snygg röd/rosa/silver färgad tapet, kommer nog bli pricken över sängen så att säga! Får åka dit o beskåda sen när det är klart!
Hemma var det mörkt o tyst, Kalle sov som en stock o mådde inte alls bra, inte mycket hans ögon varit öppna ikväll, stackars honom. Hoppas medicinen hjälper o det snabbaste.Wook hade han önskat o jag snodde ihop en lite snabbt, han åt o somnade!

Sista veckan innan Kalle blev inte alls som vi tänkt oss, hade tänkt komma igång o träna o ge oss på gå ut o gå en liten kortis o pröva, men icke då, vi har nu legat däckade från o till i 18 dagar, great! Men men snart är vi på benen igen, allihopa,,,,hoppas jag!
 
En god natts sömn önskar jag er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela