jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

En liten födelsedag!

Publicerad 2013-02-26 08:21:16 i Allmänt,

Min minsta kille har blivit ett år större o när man anländer till mamma
måste det bli lite fest!
Måndag ingen bra dag fira på då det är träningsdag med stort T.
Tårta o paket i omgångar.
På onsdag blir det kalas med släkten, då blir det lite mera ordning på torpet!
När vi kom hem från skolan idag gick jag o mina två små på solskenspromenad
så skönt få komma ut o vilket trevligt sällskap!
Frågade Oliwer om han skulle gå på ponnykalaset på söndag.
-Självklart mamma, det finns ju massor av tjejer där!!
Ja vad säger man, är han lik sin pappa??
Kanske lite.
Julia skrotan hon utvecklas just nu i ett rasande tempo, äter mat som en hel
karl, 4 tänder, haskryper framåt i galet hög hastighet, vet vart lampan är, vinkar o klappar
i händerna, mycket som hänt sista månaden, phu!
håller på att fasa ut amningen o satan i gatan så ont det gör.
Brösten är stora som vattenmeloner o min dröm om små bröst
kan jag inte ens skymta i horisonten, ghhhaaa!
Släpper jag ut brösten i det fria så är det ju värre än en
nyförlöst kossa!
Nja nog om mina pattar, kan ju vara någon som blir avundsjuk på min frodiga barm haha!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela