jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

En liten fredag!

Publicerad 2013-02-23 09:34:17 i Allmänt,

Städa städa varje fredag o så varje jul, för det tycker jag e kul!
Kalle fick åka till vc med sitt öra idag igen, till en dsk, jag typ galen
vad är det dom inte fattar?
Han hör ju för fagerlunda inte på örat, vad ska dsk göra?
Mycket riktigt kommer han hem o säger att han fått en läkartid 3 timmar senare
för det såg ju absolut inte bra ut i örat.
Jag kokade över o tjurade, tycker han kunde haft lite mera stake, det är ju trots allt
5 besöket med örat på mindre än 14 dagar.
Att dom sen gett honom pc, som det dokumenterat i journal står att han inte TÅL och därmed orsakar
utikaria, nä dra på trisser. Läkare nummer tre försökte ju dessutom lura i Kalle att han hade eksem i örat! Ghhhaaa skona mig! Men nu så, kortison till örat!

Julia fått sin 4de tand idag, på Oliwers födelsedag, lätt att komma ihåg.
Hampus hade fotbollsturnering så bilen styrdes till maxihallen för att heja!
En klart godkänd insatts av store sonen som inte tränat fotboll sen i höstas.
Innebandyn går ju såhär års före.
Men sonen bjöd på några fina dragningar, bra speed i benen o det enda som fattades var
att våga gå in ordentligt i närkamperna, men så fort snön smält då jäklar ska
jag smälla på han rejält på baksidan i en tuff kamp om bollen haha!
Lite handla på city gross efter,inte kul på en fredag, men har man glömt saker så har man.
En tur till Mirumgallerian då sockerpasta ska inhandlas till Oliwers tårta som
vi ska bjuda på när han har kalas.
Har väl fått hjärnsläpp o ska göra eget fluff oxå, måste vara någon
form av förlossningspsykos.
Återkommer i ämnet, resultatet kan bli mycket spännande.
Hem o mysa, vad händer?? Jo kl 21 snarkar mitt sällskap för fulla muggar, jag sitter
med mitt glas vin, ensam, alena o skålar försynt med mig själv.
Upptäcker att jag sitter o småpratar med mig själv,,,tragiskt,,,hostar till lite,,försöker
diskret påkalla Kalles uppmärksamhet men nej då han zzzzzznarkar så kalsongerna fladdrar!
Det blev tack o gonatt skapligt även för mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela