jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Inget spännande!

Publicerad 2013-02-05 23:35:19 i Allmänt,

Dagen idag har varit så otroligt långsam, bläää, känner mig dock lite bättre o ljuset i mörkret är Julia som nu verkar helt återställd. Ätit en hel del, sovit bra och varit glad o nöjd!
Jag börjar dock krypa på väggarna. Även om jag inte har något speciellt ärende så vill jag vara frisk så jag kan om jag vill, göra något!

Har klurat en hel del på framtiden idag o jag tror mig ha kommit på ett sidospår i mitt liv, funderar på om det är något jag i hjärtat vill eller om det är något som hjärnan säger att jag måste göra, svårt! Söker efter svar o hoppas jag finner det, denna vecka! Känner inte att jag vill stressa fram saker, men jag vill komma till ett beslut o sen köra på det o se om det håller.

Tittat en hel del på tv idag bla sista Skavlan, herregud hur kunde Anna W bli en ikon inim barnuppfostran? Måste vara någon som hade en skruv löst! Visst är det sorgligt att människor skitar ner varandra i offentligheten men någonstans i mitten ligger förmodligen sanningen i denna smutsiga historia och det är illa nog.
Ikväll var svenska Hollywoodfruarna på tv o jag skrattade så jag grät, alltså Maria o Mindy, herregud, dom är ju blondinernas värsta fiende! Spetsblusar, fisljus,Hermes, Chanel, Farenheit o Celsius, Pounds och kilo haha helt underbara o så medvetna om deras brist på intelligens, skönt kunna erkänna o stå för det!

Nu sova o hoppas på sovmorgon imorgon, hell ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela