jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Solig söndag!

Publicerad 2013-02-24 22:51:54 i Allmänt,

Äntligen kom då dagen, solen sken o det var lagom temperatur ute.
Vi bestämde oss för en promenad, den första tillsammans ute sen Julia kom.
Ja visst har vi gått på stan osv, men inte ute, en långpromenad, som jag längtat!
För er som inte vet så har Kalle haft gips i tre månader o innan han opererade sin utslitna
fotled så var inte promenad att tänka på.
efter att gipset togs bort i januari så har inte väglaget varit det bästa heller.
Men nu så!!
 
 
 
 
Vi hann inte långt förrän Julia sov!
 
 
Finbesök har vi oxå haft idag, så underbart mysigt.
Flera timmar ihop med underbara gudbarnet Lowa o hennes mamma o pappa!
Man älskar sina egna barn över allt annat men detta lilla knyte har
en speciell plats i mitt hjärta.
Inte bara för att hon är mitt gudbarn utan för att jag vet så mycket
mer än många andra!
Kära lilla barn, du kommer alltid vara i mitt hjärta!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela