jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Stilla stilla!

Publicerad 2013-02-16 23:16:36 i Allmänt,

Ja jag kan faktiskt vara stilla,,,om än för en liten sekund! Packade in mitt banditgäng i bilen o lämnade huset tomt o tyst för Kalle att sova i. Drog en nykterhetskontroll på vägen mot Söderköping o hann o tänka HJÄLP jag drack ju lite vin igår, men med min frodiga kropp så gjorde ju det knappast utslag 12 timmar senare! Att fara ner till pappa o Anneli gör man ju tyvärr inte bara sådär o helst inte i veckorna då det är skola dagen efter, lite synd. Och helgerna dom svischar förbi då det oftast är innebandy ena dagen o ungarna vill hinna med sova över/kompisar andra dagen. Dessutom har vi ju varit riktigt sjuka i flera veckor. Jaja det är på det stora hela inte ett dugg synd om oss el någon annan, det är liksom livet, just nu! Alla friska o krya o nu kom vi ju äntligen iväg o fick flera timmar ihop, supermysigt!
 
 
 
 
 
Imorgon kör vi badhuset, banditerna har inte varit där på länge
inte mitt favoritställe men man måste ju offra sig för laget!!
Till er alla därute, jag e skittrött så ni vet zzzzzzzzzzzzz!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela