jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Tö, snö och sol!

Publicerad 2013-02-01 23:18:07 i Allmänt,

Fint väder ute idag, snö som smälter o vår uppfart är som en isbana. Blev så glad när Lena kom och hon hade verkligen tänkt på oss alla, stora som små! finns vissa människor runt omkring som tänker så otroligt mycket på andra, bjuder på sig själva, ger utan att egentligen kräva massa tillbaka. Och dom är så mot ALLA som betyder just något för dom, beundrar dom människor som alltid har huvudet med sig.
Lena är en arbetskamrat, som oxå varit sjuk precis så därför inte rädd för våra baciller, som fått mig att känna att jag är efterlängtad på mitt jobb. Jag har ju vacklat o har så mycket tankar om hösten, dagis, arbete osv, riktigt jobbigt faktiskt! Idag kände jag att jag verkligen VILL tillbaka, jag längtar efter "mina" tjejer! Finns några jag längtar väldigt mycket efter, dom kanske inte tror det men så är det!
Ett par riktigt härliga timmar med Lena, knappt något jobbprat utan massa annat, skönt!
 
 
 

 
 
Eftermiddagen blev lugn, vi drog en fredagstacos för ovanlioghetens skull o då skämtar jag inte, vi äter tacos på måndagar annars då tacos e bra mat att värma! Alla anländer på så olika tider på måndagar pga träningar!
Julia lite piggare idag men Oliwer helt däckad, stackars liten.
Ögonen rinner o fredagsmyset i soffan i mammas knä såg ut såhär!
 
 
 
                                                            Mammas lilla hjälte!
Denna bild får avsluta dagen, jag besparar er bilden på mitt mosiga nylle eller bilden av en däckad Kalle i soffan!
Ha en toppenhelg därute alla! May the force be with you!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela