jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Vi blandar o ger!

Publicerad 2013-02-18 22:15:14 i Allmänt,

Banditgänget o jag blandar o ger, mycket bra, då slipper man ha tråkigt! Studdsade upp o väckte stora sonen som valt ett SPORTlov, är så glad han vill träna! Skjutsade in honom för 7 timmars intensiv innebandyträning, antar avbrott för mat ingick, men man vet aldrig.
Fick sms från äldsta vännen Fia som körde extra vabdag för säkerhetsskull, fm fika, ja tack! Hem o hämtade mellanbanditerna, reflekterade över att jag varken fått på mig strumpor, kammat håret, kollat mig i spegeln eller borstat tänderna, men vem bryr sig??
Vuxenprat då dom stora roar liten Anton, lullan i sin stol bankandes med leksaker.
Wilmisen försvann till fritidsgården med bff o jag o mina små åkte hem o stekte korv, ring ring i luren! Anna ville bjuda på nybakat o prata lite, självklart, vilken fest sa Oliwer, bortbjudna två gånger på samma dag! Att kompislängtan oxå stillades gjorde inte saken sämre!
Fortfarande såg jag ut som en överkörd katt o luktade skit i munnen o inga strumpor, men det kunde varit värre, jag hade ju trosor o bh på iaf!! Funderade på om jag hunnit byta imorse o ja fan det hade jag gjort! Solen skiner lite iaf! Fick så mycket fina saker av Anna till Julia, saker som Molly o Melwin haft, så bra kunna ärva lite, så tacksam.
Skjutsade in Oliwer till pappa på sen em, lastade av alla saker o kramade om stora sonen som haft en toppendag i mässhalen. Han såg riktigt trött ut!
Wilmisen är här ikväll o myser, skönt vi kan ha det lite hursom ibland, att inte alltid slaviskt köra min eller din vecka!
Dagens bottennapp är sambon som ser ut som en prickig korv, allergisk reaktion på penicillinet, skönt det bara blev utslag, förra gången svullnade han tydligen upp o såg ut som en spärrballong!
Bara hoppas medicinen han fick o fått hjälper.
Efter en skön kväll i soffan ska det bli härligt krypa ner i sängen, men det känns ensamt, går inte komma ifrån, kommer ta ett tag till att vänja sig vid detta igen!
Over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela