jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Huset fullt av barn!

Publicerad 2013-01-29 22:49:14 i Allmänt,

Snabb tid till jourcentralen, lite provtagning och undersökning, virusjävlaskitsegtsomfan, MEN tacksam iaf, för att få i en liten bebis medicin är inte lätt!
Lilla Lull glad o skapligt pigg på dagen då ventilationen i lungorna fungerar bra, men nu ikväll ojojojo vilken pipa!
Vi är ju inte vana att hon låter på det sättet o som alla föräldrar vet så skär det i hjärtat när barnen gråter otröstligt! Tur tre stora underbara syskon finns till hands o att mango/bananpuren smakade bra! Hampus smörgås med philadelphiaost var oxå smaskig!
Har bytt tröja 2 gånger idag, påminner mig om kompisens Fanny som hade pippi på att torka munnen på min axel under middagen VARJE gång vi åt tillsammans och när hon inte gjorde det så tittade hon ner i min urringning och klämde mig på tuttarna! Tur hon blivit stor!
Men jag fick en egen Fanny istället :-)
Efter skolan fylldes huset med barn och med 10 till middagsbordet så får man klura lite! Tur barnen äter det mesta och inte knorrar,,,,,,
Tycker dock det är lyxigt få välja på två rätter precis som på restaurang!
Har en Instagrambild på hjärnan just nu, vännen åt tacos på en måndag vilket vi brukar göra då måndag är träningsdag o barnen rammlar in fram till 20.45. Tacos är då tacksam mat att värma,,,,men nog om tacos, det var ju fan inte det jag minns från den bilden utan glaset med rödvin!! Fan så gott, jag vill med!
Men bubbelvatten med citronsmak e ju oxå jättegott!
 
 
Lägger här nedan en bild på mina underbara barn så ni vet vilka jag skriver om! Inte lätt få alla titta åt samma håll! Men här är mitt banditgäng, bara bonuspappa/pappa som fattas men det tar vi en annan dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela