jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Vad är väl lite snor?

Publicerad 2013-01-28 22:50:28 i Allmänt,

Lite snor,hosta,sömnlösa nätter är ingenting om man jämför med mycket annat!
Idag är det måndag och barnen, de 3 stora anländer, så skönt, men ack det blev ett besök på vår akut i staden.
Dess bättre bara en stukad tumme och en blödning, pust, inte gips,,,som tur är!
Har så mycket jag skulle vilja skriva ner efter ett par månader utan blogg, men jag får sätta punkt för det som varit o skriva från dags dato!
Förmiddagen gick åt till att skotta, plocka, tvätta OCH montera isär hela diskmaskinen som slutat fungera. Sambon skeptisk som bara den från början men med min guidning så åkte delar loss och vips hade hjärtat gjort rent hela maskineriet och diskmaskinen fungerar sjukt bra!
FAN så skönt, där sparade vi en dyr kostnad! Hell ya!
By the way har jag bytt tröja 4 gånger idag, toppenhärligt med allt snor som rinner ur en 7 månaders näsa!
Nu ska jag nog krya ner o be om lite sammanhängande sömn!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela