jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

A perfect day!

Publicerad 2013-07-04 07:35:00 i Allmänt,

Vissa dagar blir så bra, just nu råder det ett härligt
lugn i familjen, var nog bra förr alla att få komma iväg på
egen hand o slippa ingå i ett banditgäng för jämnan.
Det är bra stå på egna ben o utvecklas, att få ta ansvar, möta
nya människor, lära sig om gruppdynamik.
Ska bli kul att se i vilken sinnesstämmning Hampus är i när han kommer
hem från Sports Camp.
Har vi kanske lite mera attityd att vänta oss eller är han fortfarande
lugn o fin som en filbunke?
Gårdagen började med en tripp till Söderköping, glass, besök hos dom äldsta, evaboden
och sist men inte minst, dollarstore!
 
 
 
 
Ja jag vet, Julia är inte ett år ens o får smaka glass, men jag lovar
hon kommer överleva!
Kalle hämtade hem Day Camparna, jag la 5 km under fötterna o en gräsklippning,
pust jag var både svettig o andfådd efteråt.
Kände även av Bråvalla i benen vill jag lova.
Efter den kulinariska höjdaren , TACOS
 
 
 
blev det kvällsprommenad med smultron o blåbärsplockning.
Så mysigt se Julia sitta i gräset o försöka plocka dom små röda bären
som hon helt klart älskar.
Oliwer o Wilma flitiga plockare, räckte till en varsin tallrik med bär
och mjölk, sommrigt!
 
 
 
För andra kvällen i rad spelade vi tecknet, riktigt kul, känns som
om man är tillbaka på ungdomsgården o är 14 bast!
Minns spänningen så väl från just det kortspelet och rädslan för att ens
bästa tecken ska bli avslöjat!
En trött Oliwer landade i sängen något tidigare än vanligt o
den enormt trötta mamman hamnade oxå i sängen o sov på stubben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela