jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

En enda ledig dag!

Publicerad 2013-07-25 09:13:43 i Allmänt,

Vaknar upp, skönt väder ute!
En ledig dag emellan mina jobbnätter.
Blev en sväng in till stan med delar av familjen.
Fyndade lite, massor av rea just nu!
Bra saker som ändå måste köpas till hösten,
betalat en spottstyver nu!
Liten mysfika o sen lite handling.
Blev en kväll hemma på altanen med grill, god dricka, bad o spel!
Livet kunde varit sämre på min lediga dag.
Att jag dessutom mitt i veckan får träffa 4 av mina
5 barn, det kändes oxå najs!
 
 
 
 
Att Sverige fick stryk i EM sög mest igår, så tråkigt o dåligt!
Men bara bita ihop o glömma.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela