jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Lugn o fin!

Publicerad 2013-07-27 19:10:48 i Allmänt,

När man vaknar alldeles för tidigt av att man är så
fruktansvärt kissenödig o man bara måste ge sig upp o sen
inser att nehej det gick INTE att somna om, då känns
det lite surt.
Dessutom så jävla varmt att sängen kokade!
Skit oxå, natt fem denna vecka kommer inte bli bra.
Däremot blev resten av dagen väldigt bra, lugn o skön.
Myst med Julia, fixat lite här hemma, solat o badat i poolen och
ätit väldigt god mat!
Hittade två chokladbitar i skåpet,,,lycka!!
Måste dock dela med Kalle tror jag,,,om jag inte mörkar o går
in på toa o trycker i mig dom i smyg,,,får se!!
Kalle klätt om soffan i köket, blev riktigt snyggt.
Nu ska jag slappa i soffan innan det är dags igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela