jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Söndagsmys!

Publicerad 2013-07-28 22:34:00 i Allmänt,

Klev upp med tuppen kändes det som, herregud kunde
nog ha sovit i flera timmar till.
Bestämt sedan en tid tillbaka att vi skulle äta i Söderköping
idag tillsammans med Henka o Rebecka, mysigt och gott.
Creperiet o smultronstället blev det men själv insåg jag idag igen
att glass inte är för mig,,,när ska jag lära mig??
Blir galet illamående efter 5 skedar.
 
 
 
Klädsel för dagen blev mina nya superläckra tights, fynd från
Vero Moda, älskar dom!
 
 
 
3 av 4 barn hemma ikväll, härligt!
Imorgon bär det av på tur,
På olika sätt.
God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela