jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Sova,,,,

Publicerad 2013-07-19 23:40:49 i Allmänt,

Fasen, sover skitdåligt efter jag jobbat natt.
Har nästan aldrig hänt förrut o nu händer det varje gång.
Hmmm så kan det ju inte fortsätta.
Tur jag har många enkelnätter.
Men nästa vecka 6 nätter o funkar det inte då, ja då vet jag inte vad jag gör.
Vaknade upp till ett blåsigt Svärtinge med mycket moln på himlen.
Jaja vi har ju haft sån tur med vädret innan så vad gör det?
Kaffe o hepp hepp så var jag pigg som en lärka.
Eller inte, men jag är bra på att låtsas.
En sväng in till staden för diverse inköp.
Fick med mig Oliwer o Wilma, mysigt!
Tog en gofika tillsammans på cupolen.
 
 
 
Blev sent hem o då svänga ihop lite mat.
Oliwer fick fatt i sin vän Wiggo, så han kom hit för
att leka o sova över.
Bad i poolen förståss.
Kalle o jag tog oss oxå ett dopp när Julia somnat.
Skönt få lite "egentid" o hinna snacka o skratta utan att några
barnöron hör.
Kvällen avslutades med fantastiskt god ostbricka, det är kul att även kidsen uppskattar
sånt nu förtiden.
 
 
 
Trevlig helg alla som kikar in här !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela