jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Är sommaren här på riktigt??

Publicerad 2013-06-08 23:27:31 i Allmänt,

Vi har haft några riktigt varma o lediga dagar tillsammans.
Bara njutit, badat till sent o kidsen spelat boll till dagen blivit morgon,,typ!
Ja jag vet, jag är slapp o ledig, man får vara uppe länge,.vi äter när det passar, i omgångar,
vi leker så vattnet skvätter in till grannen, vi spelar boll på gatan så
alla surkärringar får slå av på farten, som förövrigt är alldelses för hög, då dom passerar vårt hus OCH
det är så sjukt mycket barn här ibland så
jag knappt kan räkna dom.
Hade liksom bara en 2:a i matte när jag slutade gymnasiet!
Idag drog vi en internationell matmarknad, jag o mina för dagen 6 barn!
Kom på när vi skulle åka att vi hade en unge för
mycket i bilen så vagnen fick stanna hemma o bärselen fick följa med.
Krokodil, känguru och amerikans hamburgare hamnade på menyn.
Var det gott??
Därom tvistade dom lärda!
Lite smaskigheter inhandlades till oxå, inte lätt för
barnen välja vilket man ska ha i påsen hem!
Tur det fanns smakprov!
Ikväll visiterades vi av Tina o hennes familj, sen kom mamma.
Inatt sover det 8 st i huset o Kalle är på jobbet, najs som Alfons skulle
ha sagt. Jag är så glad att barnen vill ha sina kompisar hemma
o trivs här under vårt tak, dom ger så mycket även om dom alltid inte är kompatibla i alla konstallationer!
Nu är det sängen som gäller, jag är slut som banditmorsa!
Imorgon nya tag, regn?? Ja kanske?
Det tar vi då, tänker att bada i ett sommarregn,
det är rätt scysst!!
 
 
 
 
Somnar med ett leende på läpparna!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela