jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Midsommarförberedelser!

Publicerad 2013-06-22 23:13:52 i Allmänt,

Hela onsdagen o torsdagen ägnades åt att styra o fixa inför
midsommarfirandet som skulle äga rum
hemma hos oss.
Jag älskar verkligen att fixa o trixa.
Svårast i år att beräkna hur mycket mat det gåt åt till
16 vuxna o 11 barn!
Tog i lite i överkant men hellre för
mycket än att det inte räckar.
Mitt pyssligaste pyssel blev vimpellinan
som jag knåpade ihop.
Tur man har gardiner som man inte längre vet vart
man ska hänga upp!
 
 
 
Så kul denna midsommar då så många varit involverade på ett
eller annat sätt o alla frågat om dom kan hjälpa till.
Men jag är ju som jag är o när jag får eld i baken ja då bränner det ju till
o så går allt i ett rasande tempo!!
Johanna o Mikael kom ut på torsdagen o det var toppen.
Vi fixade med lekar o kokade potatis o gjorde tårtor o faktiskt,
vi fuskade, vi klädde midsommarstången!
 
 
 
 
Nu kan midsommarafton komma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela