jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Myst, irriterat mig o laddat!

Publicerad 2013-06-26 22:57:59 i Allmänt,

Spenderade morgonen o fm med min arbetskamrat L, hjälpte henne o handla,
fick själv handlat lite av det sista, perfekt!
Tog en mysfika på Lindahls o pratade bort en stund.
Julia i högform o tjoade o skrattade.
Blev en tur till systemet på vägen hem, sicka köer redan i fm till
Bråvalla festivalen, galet!
Sitter här o har precis målat naglarna, laddar som bara den för festival
i dagarna tre. Fia ringde förrut, tror nog hon var lite uppspelt med.
Messade med Rebecka o hon hade investerat i nya gummistövlar!
Ikväll, när jag hade lite styra med, så trilskades julia till max vid
läggning, men sjuttioelfte gången då gick det vägen!
Nu ska jag krypa ner i sängen, är nog bäst om man ska
orka rocka loss i tre dagar.
Är så oändligt tacksam över att Pappa o Anneli tar Julia, bara ber till
gudarna att hon är snäll mot dom så det inte är första o sista gången hon får vara där!
Inga bilder idag heller, vet i fanken vad som är fel!
Over and out!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela