jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Och midsommarafton kom!

Publicerad 2013-06-22 23:38:35 i Allmänt,

Vi var uppe tidigt men ändå stressade vi innan
gästerna kom haha slår aldrig fel.
Men som sagt vi hjälptes åt med allt.
När alla kommit så konstaterade jag att ja det
är precis såhär jag vill fira, mycket folk, glada barn o
tur med vädret. För det hade vi verkligen!
Så mycket skratt som klingade mer än skålarna, det kändes härligt.
Flera som skulle jobba, hade jouren eller skulle
upp dagen efter o jobba, men vad gör det, spritintaget inte viktigast
en dag som denna. Så skönt ha folk runt omkring sig som vet hur man
roar sig iallafall!
 
 
 
 
Flickorna tittar på något o Hero skiter i vilket!
 
 
 
 
 
 
 
Denna midsommarafton kvalar in bland mina bästa!
Blandat folk som bjuder på sig själva, lever här o nu och uppskattar lekar o andra
upptåg, kort o gott vanliga människor med massa kärlek!
 
 
Mina fyra underbara barn, jag gör allt o lite till för er!!
'Tack alla underbara vänner för en superfin midsommerafton!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela