jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Banditfredag!!

Publicerad 2013-03-01 23:06:45 i Allmänt,

Kalle jobbat färdigt o kommer hem till banditerna, trött o dan men ställer ändå
upp o skjutsar till buss o skola, guld värt vill jag lova!
Hampus till badhuset i stan o vi till badhuset i äggskallebyn!
Idag så supermysigt med babysim, vi dök o använde cyklop så vi verkligen fick
se hur våra små godingar såg ut under vattnet!
Landade in hos Linda innan hemfärd för en liten promenad!
Blev nästan 1 timme idag med.
Wilma hemma från skolan idag, blir inte klok på hennes mage, är det iga-bristen som spökar eller??
Började förbereda kvällens event, mexikansk Carnitas!
Fläskkarre som kokas i coca-cola, så jäkla gott!
serveras med guacamole o habanero/mangosalsa!
Tog mig ett glas rött till oxå, det är ju inte
ofta det händer, men idag var det gott.
Minsta sonen på disco inne i stan, så charmig, kul höra
hur han resonerar om att göra sig iordning, dansa o snacka med tjejer!
Pics of the day följer nu!
 
 
 
 
Ah glömde ju nämna det viktigaste, jag har sovit skit inatt som var o det är
inte muntert alla gånger, man blir som ett vrak
samtidigt som man försöker hålla ihop sig själv.
Nu är Julia dessutom genomförkyld o då vet man ju hur det kan bli!
Tro därför inte att livet leker på Old Contry Road för att det serveras
Mexikanskt, det serveras för vi älskar mat o att vi är
taggade att testa nya saker just nu!
Sov gott everybody!!

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2013-03-02 08:03:44

Hoppasni fick en bättre natt i natt. Vi (jag!) behövde bara stoppa om lillan två gånger i natt. En klar förbättring, men en bit kvar. Man får vara glad för det lilla.

Svar: Julia höll låda fram till 4 , fick torr blöja o näsdroppar, sen sov vi från 5 till 8.30!Känner mig faktiskt väldigt pigg!
Banditmorsan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela